Tema: Re: Pornografija seime
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-07 12:10:36
Demokratijos grimasos odnako. Bent jau mane tenkintu, kad sprendimus
priiminetu kad ir 10 zmoniu, bet kurie raukia toje temoje ir turi ka
paskyti. O kai dabar vakar kaime su armonika grojo, siandien apie PVM
balsuoja, man kazkaip itartinai atrodo. Yra vieno diedules teorija, kad
valstybe ir vireja gali valdyti, bet kazkaip nezavi toks variantas.