Tema: Re: paso keitimas, vln
Autorius: Anita
Data: 2009-05-06 16:02:12
tik nereikia :))))
susimoki kortele, nereikia nei 7 Lt , nei 10 Moket (kiek pamenu, pries
menesi 10 Lt kainavo :)))
nueini man rodos, su 2 nuotraukom. ir su uzpildyta forma
na forma gali gauti ir ten vietoj. uzsipildai, paspaudi mygtuka-dokumentu
pridavimas ir lauki eiles :)
rekomenduoju eit nuo 8 ryto.. nes po to gali but bezboznos eiles :))