Tema: Re: RST afigieli
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-04 08:39:32
as tai galvoju, kad krizes atveju varysiu darbintis i rst/vst "skaitliuku plombu krapstytoju" :) Viena diena pro gatve prazigiuoju as, kita diena rst/vst kontrole. Uzdarbi dalintumes :)
O jei rimatai, tai man irgi nesuprantama sistema. Skaitliukas kaip ir tinklu nuosavybe, ji jie pasistate lauke, viesai prieinamoje vietoje, skydalis atsidaro su universaliu raktu.Vienu zodziu apsaugoti tu negali jo. O tinklai sako, kad turi saugoti plombas. Is kitos puses, tai suprantamas tinklu noras del plombu saugojimo ir baudu paskaiciavimo. Bet pats tikrai nenoreciau, kad man rst/vst pradetu aiskinti kas pas amne plombos pazeistos. Teisingiausia butu, kad patys tinklai karta i menesi vaziuoja ir patikrina skaitliukus, nusiskaito parodymus ir atsiuncia tau saskaita.

T:)