Tema: Re: RST afigieli
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-29 12:59:54
Kabliukai galetu buti:
1. plombu patikrinimo aktas, pazeidimo fiksavimas. Ar ji pasiarse tik rst atstovai, ar buvo ir liudininku. Jei liudininku, tai gal bandyti kalbetis su jais ar suprato po kuo pasirasineja ir ka paliudijo? Jie tik rst rasyti atsikirtima, kad su patikrinimu nesutinki, kad jie yra suinteresuoti asmenys, kad plomba galejo buti pazeista ju paciu darbo metu (pvz keiciant kaimyno skaitliuka).
2. Bandyti lenkti i tai, kad plombos pazeidimas dar nerodo elektros vagimo, skaitliukas nesugadintas, elektros vartojimas nepakito nuo paskutinio patikrinimo. Gal ten pvz yra kelios plombos ir vienos ju pazeidimas nesukeltu salygu elektros vogimui.
3. Argumentuoti, kad skaitliuku nurasymo metu jokiu pazeidimu tu nepastebejai (jei is tiesu ji pastebeti sunku), nors ir tikrindavai periodiskai. Plomba atsitiktinai galejo pazeisti kaimynai kurie turi priejima prie skydines. Argumantuoti, kad as nesaugojau ir nieko nezinau - nerekomnduoju. Man regis sutartyje tu atsakingas uz plombu saugojima, taip kad cai tavo bedos.
4. Lenkti prie to kad plomab galjo buti pazeista per nesenai darytus darbus, kuriuos vykdei ne tu. pvz nauju kabeliu pratempimas (tv, interneto ar pan.) Tai gal pavyks nudereti perskaiciavima tik uz kelismenesius o ne metus.
5. ziureti kas kiek ie turi daryti patikra skaitliuku, gal jie turejo anksciau patikrinti?

O siaip nuvaziuoti nepakenks. Bent jau zinosi tiksliai ko jie nori, kokius dokumentus turi, ka nori kad pasirasytum. Galesi veitoje ir parasyti nesutikima ir pan. O gal matytdami tavo geranoriskuma nusileis. Bet kuriuo atveju per galva neduos

T:)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gt9721$prd$1@trimpas.omnitel.net...
Vakar man paskambino kažkas iš RST ir pareiškė, kad pagal kažkokį jų planą nori nemokamai pakeisti man priklausančio buto elektros skaitliukus. Aš sutikau, liepiau susitarti dėl pakeitimo su nuomininkais. Šiandien skambina RST dar kartą, sako pakeitėm, tačiau skaitliukų plomba buvo pažeista, todėl prašom atvykti pas mus pasirašyti kažkokių popierių, jums bus suskaičiuota už elektrą pagal kažkokias lenteles nuo paskutinės skaitliuko patikros dienos, kuri buvo 2004 metais. Paklausus kiek jų manymu aš jiems skolingas, sako preliminariai kelis klt. Aš jiems paaiškinau, kad butą pirkau 2005 metų gale, skaitliukas stovėjo laiptinėje ir aš jo nesaugau, už elektrą visada buvo mokama tvarkingai, todėl neplanuoju nieko niekam papildomai mokėti. Jie į tai atsakė, kad yra ne vienas analogiškas precedentas teisme, pasibaigęs jų naudai, todėl nepriklausomai nuo to atvažiuosiu pas juos aiškintis ar ne, reikalo baigtis aiški. Any ideas ką daryti toliau?

--
Doc