Tema: Re: RST afigieli
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-30 18:22:17
nezinau kaip oficialiai, cai parasiau kaip kelis kartus buvo parktikoje daugiabutyje.
Buvo sugedo senas automatukas, tai nuejoa i tinklus, parasiau kad leistu nuimti plombas, gavau sutikima. Tada pats pasikeiciau (su siokia tokia kaimyno elektriko technine konsultacija), dar papaildomai automatuka idejau atskira voniai ir virtuvei plius sroves nuotekio rele (kabelius atskirus pratempiau) ir paskui po savaitgalio paskambinau, kad gali atvaziuoti uzdeti plombas. Kadangi mano manymu, padareme tvarkingai ir teisingai, tai atejes inspektorius nieko nei sake nei kabinejosi. Paskui anlogiskai pas kaimynus buvo igyvendinta.
O siaip tai daugiabuciuose tai maza betvarke. Is pardziu buvo skaitliukai tik plombuoti, o priejimas prie ivadinio laido ne :) Jungtis atskiroje metalineje dezeje, atsisukai du varztukus, nuemei dangteli ir junkis laidus. Bet po ivadinio kabelio keitimo atrodo uzdejo plombas (mataomai patys susivoke). Arba pagal sutarti galingumas ar ne 6 kw, o automatukai stovi 2*16A arba net pas kai ka ir 24A. Gerai kai naujai ivadinis kabelis laiptineje pakeistas (paciu iniciatyva)  :)

Prie inidividualaus namo itariu taip neprasisuksi. Zinai gi, koks poziuris, jei individualus namas tai arba vagi arba saibu turi, kad galetum susimoketi uz visokius popieriukus, alia tavo sauguma ir t.t. O daugiabutyje, kur nelaimes atveju nukentetu ne 1 siema, o 10-20 ar daugiau, tai gali daryti ka nori :) Elektros ivadai ant snargliu, kai kur net kibirksciuoja, izeminimo normaluas nera, kas nori tas lenda prie laidu, duju vamzdzius dedes vasios nupjauna, perstumia i kita vieta, sildymui radiatorius kokius nori susideda, apie priesgaisrine signalizacija galima is vis nekalbeti, ir  t.t. :) Va tau ir saugumas ir visi standartai.

T:)