Tema: Re: Finasine piramide - kiek tai legalu?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-24 10:58:00
Nu ne! Žinočiau tai iškart parašyčiau, neišsidirbinėju gi paprastai, jei pastebėjai.:)
Kažkada buvau įsitikinęs, kad žinau atsakymą. Ir dabar esu įsitikinęs, kad mano ankstesnis įsitikinimas buvo rimtai pagrįstas ir visiškai man neabejotinas.
Taigi belieka paknisti atmintį, bet geriau - LAT senato nutarimus-išaiškinimus.
(LAT teisėjų senato išaiškinimas Nr. 19, 1998.12.22 dienos)

Ok ok, jei jau privertei iškapstyti, tai paskaitysiu.:)
O netinginiai paieškos patys. Tingiu šįryt dirbti copy-pastintoju :)

Johnas