Tema: Re: skolos isieskojimo mokestis
Autorius: MRT
Data: 2018-08-24 17:51:16
> pas mane naujesne. ne, elementarios paslaugos, tiekimo sutartis.
> ja paziuresiu. bet tikrai nebuvo nesumoketa daugiau nei koki 40d po
> saskaitos gavimo, t.y. iki kito periodo + dar kelios dienos.
>
> jau matau, kad teks kelti popierius, saskaitas ir israshus, butu
> neblogai atsimusht nuo sito nedekingo verslo atstovu

jei i tema, tai as is savitarnos pasiemiau savo:
https://elektra.manogile.lt/Paraiskos/Objektai

8.3. Klientui praleidus atsiskaitymo už elektros energiją, elektros
energijos persiuntimo ir kitas su tuo susijusias paslaugas terminus ar
laiku nesumokėjus visų pagal Sutartį mokėtinų sumų, ar pažeidus kitas
esmines Sutarties sąlygas, LESTO turi teisę pareikalauti Kliento
pateikti visų mokėjimo prievolių pagal Sutartį tinkamo įvykdymo
užtikrinimo arba kitų atsiskaitymo garantijų (pvz., už elektros energiją
mokėti iš anksto (avansu), nustatyti trumpesnius ataskaitinius
laikotarpius ir (ar) atsiskaitymo terminus).

8.4. Klientas, Taisyklėse numatytais atvejais (neatsiskaitęs su LESTO
per Sutartyje nustatytus terminus), moka LESTO 0,04 procento nuo laiku
nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą kalendorinę
dieną. Klientas delspinigius privalo sumokėti ne vėliau kaip kartu su po
delspinigių priskaičiavimu einančiu mokėjimu už elektros energiją.

<..>

9.5. LESTO turi teisę, raštu pateikusi priminimą Klientui apie jo
įsipareigojimų nevykdymą, jei per 30 kalendorinių dienų nuo priminimo
išsiuntimo įsiskolinimas liko nepadengtas ir (arba) mokėjimo terminas
nebuvo atidėtas arba Klientas pagrįstai neginčijo įsiskolinimo, be
Kliento sutikimo pavesti trečiajam asmeniui atlikti su skolos
išieškojimu ar LESTO priklausančių elektros tinklų ir elektros įrenginių
eksploatavimu susijusius veiksmus (priminimų bei raginimų siuntimą ir/ar
įteikimą, duomenų apie Klientą ar jo įsiskolinimą tvarkymą bei skelbimą
viešuose sąrašuose, ieškinių pateikimą, elektros apskaitos prietaisų
rodmenų tikrinimą, kitokį eksploatavimą ir pan.). Klientas privalo
padengti visus su skolos išieškojimu susijusius LESTO nuostolius. LESTO
taip pat turi teisę perleisti visą piniginį reikalavimą ar jo dalį,
nepažeidžiant Kliento teisių ir labiau nesuvaržant jo prievolių