Tema: Re: skolos isieskojimo mokestis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-08-24 12:54:30
Abejoju, nes ten buvo sutartis su nedidele kontora ir tokia kiaura.

Man parase, kad jiems perdave skolos isieskojima, tai paklausiau ar jie
skola nupirko (o tada as turejau tai zinoti) ar tik juos pasamde
isieskoti (tada kaip ir ne jie turetu reikalauti isieskojimo islaidu).
Atsake, kad jie tik isiesko. Nors mano nuomone as jiems neskolingas,
paprasiau sutarties, kur matytusi, kad butent is manes susitare
isieskoti skola. Persiunte koki 10 lapu su skolinku duomenimis, kaip
preeda prie sutarties.  Jau sitoje vietoje buvo laaabai idomu. Paprasiau
ir visos sutarties, kad matytusi, kad butent uz mane tie 6 ar panasiai
euru. Bet matyt operatorius turi priejima tik prie sutarteis priedo ir
jau kai paprasiau visos arba pats susiprato, kad chuinia daro arba is
virsaus pizdi gavo.