Tema: Re: skolos isieskojimo mokestis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-08-24 12:43:48
Gali ir neiti, jo reikalas.

Supaprastintai taip. Jeigu kreditorius su tavimi nederino skolos
perdavimo isieskojimui nei skolos isieskojimo procese nei sutartyje -
gariau tegu ji eienaeina.

Bet galima ir kita, hipotetine situacija. Kreditorius tau siunte
priminimus, tu nereagavai, skolos nepripazinai, tave informavo, kad
skola perduos isieskoti tretiesiems asmenims, o skola sumokejai tik po
laisko is SERGEL, tada jei reikaaluti is taves kazko gali. Bet kiek
zinau, toks procesas ganetinai retas.

Man kazkada teko su jais pasirasineti - buvo idomu, bet tau turbut tai
nelabai aktualu.