Tema: Re: Namas be dokumentų
Autorius: android
Data: 2017-08-03 12:44:22
na ne, nera jau taip beviltiska viskas.
Juk namas is tiesu yra. T.y., TIESA yra tokia.

Tad, itariu, reiks daryti ekspertize, nustatineti baigtumo koeficienta, verte, uzaktuoti - na ir
tuos dokumentus pateikti teismui.
Kas tai daro? Nzn. Skyrybu advokatai arba gal ir anstoliai.

Procedura panasi i varzytines - yra kelios akredituotos NT agenturos ir turto vertintojai, su
kuriais anstoliai dirba. Varoma i vieta, fotkinama, daromas aprasas, ivertinimas ir isegama i byla.
zr evarzytines.lt pavyzdziu, ten nuotraukos sudetos - daznai sufotkina padejejai tu byluciu
puslapius ir sumeta belekaip

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message news:olijo7$t5e$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,
Sutuoktinė prieš vedybas(8 metus) turėjo sklypą ir paprastą projektėlį namui.
Gresia skirybos, namas pabaigtas statyti, tik be vidaus įrengimo.
Oficialiai buvau ir esu bedarbis, nes stačiau namą.
Pats namas niekur neegzistuoja, jokiuose dokumentuose. Kaip skirybų metu dalintis turtą?
Ar žmona gali sukurti kokią aferą kad namas liktu tik jai?
Dėkui