Tema: Re: Trauma del kuolo ant saligatvio
Autorius: amenox
Data: 2017-07-25 13:12:00
Kai aš buvau mačiau tą gyvą eilę, visiems ten giliai px ar tau pirštas
išniro ar lūžis ar smegenų sutrenkimas. Kas 20-30 min ateina personalas
prarėkia pavardę ir išsiveda. Todėl jo, jei daugiau žmonių tą dieną patenka
galėsi ten ir numirt kol eilė ateis. :) Paprastai normaliose kontorose jei
atsiranda eilės tai sprendžiama aptarnaujančio personalo didinimu, lazdynuos
reikia turėti labai šaltus nervus ir didvyriškai viską iškentėti. Nekalbu
kad po tų 4 val. turėjau dar slankiot paskui seselę į rengenus ir t.t.
Užmušė kai užėjau pagaliau pas apžiūrintį daktarą sako - nu tai ko lauki,
nusirenk. Blet, gerai kad nepaprašė dar breikdanso sušokt. :). Todėl
soriukas bet kolkas nieko gero apie lazdynus negaliu pasakyt. Beje teko ten
ir tėvą vežt ten su kojos išnirimu - patirtis analogiška, tiesa laukt
reikėjo ne 4, o tik 2 kokias valandas - atvežiau apie 19 val, grįžau namo
apie vidurnaktį po visų procedūrų. Man sunku patikėti kad dabar ten kažkas
pasikeitė iš esmės.

"Ignas"  wrote in message news:ol5veq$frv$1@trimpas.omnitel.net...

Dar kartą nuskriaustiems: Lazdynuose priima pusiau pagal gyvą eilę, pusiau
pagal traumos rimtumą. Su išnarintu ir paties atstatytu pirštu ten gali ir
savaitę sėdėt, jei kur Naujoj Vilnioj vyko motociklų šventė, o Nemenčinės
miške - dailiojo medžių kirtimo mėgėjų čempionatas. Pats gi supranti, jog
tavo pirštukas - dalykas, mažesnis net už mažiausią smulkmeną (na nebent ne
tau pačiam), tai sėdėsi, kol sudės kirtėjus, į stabilią būklę surinks
motociklininkus, tada visokie lūžiai ir t.t. Žaidžiu futbolą, važiavau ten
gal 8x iš viso su įvairiais patempimais, iš jų kokius 4 - 5x nusprendžiau,
jog pasveikau, pasėdėjes kokią valandą ir pamatęs kokius ten veža. Ir
neikart nekilo noras būt aptarnautam prieš juos, o klibikščiuodamas iki
mašinos galvodavau, jog realiai niekada nebuvau toks sveikas kaip tuo
momentu, kai pro šalį vežė ant neštuvų visą subintuotą mumiją, kuri dar vos
krutėjo.