Tema: Re: Trauma del kuolo ant saligatvio
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-24 20:31:34
2017.07.24 17:17, amenox rašė:
> Lazdynuos tai durdomas, žiema buvau ranką susilaužęs, tai kažkur 4
> valandas be gipso priimamajame sėdėjau, galvojau išdurnėsiu. Greitoji
> atvežė, įtvarą nuėmė, įkišo į leteną numeriuką ir sako visogero bei lauk
> eilės. :)

jep. esu turejes kardinaliai priesingu patirciu: viena is ju (neigiama)
buvo panasi, pralaukiau 2h su isnarintu, bet atstatytu mano paties
pirstu, kad traumatologas pasakytu, kad nematau isnarinimo, px kad
viskas melyna ir istine bilekiek... po kiek laiko plastakos atstatomoji
operacija mokesciu moketoju saskaita. ar butu tada kazka padare - nzn.