Tema: Re: Trauma del kuolo ant saligatvio
Autorius: KEdas
Data: 2017-07-25 10:59:12
Ir šis pasakojimas turėjo įrodyti, kad Lazdynų „greitosios“ pagalbos
ligoninė veikia tinkamai?
Teko ja naudotis, tad kai persipjoviau Molėtuose sausgysles ir pasiūlė
važiuoti arba į Vilnių, arba Uteną, nedvejodamas pasirinkau Uteną. Ten
per pusvalandį paguldė į ligoninę, per valandą nuvežė į operacinę ir dar
po 2 valandų paleido.
Vilniuje net į priėmimą per tiek laiko nebūčiau pakliuvęs.