Tema: Re: filmavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-21 15:07:14
Manau kvadratu taisykle sioje vietoje laimes.

"KandysRomka"  wrote in message news:oksqev$dv2$1@trimpas.omnitel.net...

Mikrobanges krosneles dirba 2.4GHz, wifi routeriai irgi 2.4/5Ghz. Pas
mane mikrobange pirmam aukste, routeris ir kompas antram. Ijungus
mikrobange, virsuj wifi stringa. Turint omeny kad pati krosnele gerai
ekranuota, tai islupus magnetrona ir su skarbonke padarius kryptini
siustuva, ta kamera ant stulpo net sudegint galima.