Tema: Re: filmavimas
Autorius: Rrr
Data: 2017-07-20 16:56:51
Jauciu veikia per WiFi. As tai padaryciau zapadlo. Nebandziau, bet manau
su spec programiniais irankiais, teisinga tinklo plokste/antena ir
laptopu butu lengva padaryt, kad jam arba labai strigtu arba net is viso
nerodytu nei viena kamera, nereiktu net is namu iseit. Pakeis - tu irgi
gali pakeist, tegul laipioja ant stulpu ir keicia kasantra diena
parametrus. :)))