Tema: Re: rankinis laikrodis ir garantija
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 12:01:36
Čia tau taip kai pardavinėjo sakė? Duodu 99%, kad šitas laikrodis tikrai
Šveicarijoje nepagamintas.
Jei ir gamina dar kokius laikrodžious Candino Šveicarijoje, tai tik labai
brangius, mechaninius automatinius. Jei neklystų, tą prekinį ženklą net ne
Šveicarai o Ispanai valdo.
Na gal net visus 100% duodu, kad laikrodis pagamintas Kinijoje, nes jau
senai visi fabrikai tenai sukelti. Bet aišku, tai nereiškia, kad jis neturi
būti kokybiškas. 100 metrų jau yra gana daug, ir nežinau kaip su tais
hibridiniais laikrodžiais, bet su mechaniniais automatiniais drąsiai galima
maudytis, neturėtų būti išimtis ir šis laikrodis.