Tema: Re: rankinis laikrodis ir garantija
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 11:24:48
Va baterijos pakeitimas nėra garantinis gedimas, paprastai pakeisti bateriją
kainuoja nuo 10-20 lt, čia priklauso kur ir koks meistras, bei kokia
baterija, o kainyno aišku kad gali reikalauti. Oficialiam servise gal ir
brangiau užsiprašo.
O tu paprašei ar raštu išdėstei savo reikalavimus? Nu tai dabar jie
panardins į vandenį, ir tiek žinių :)) Juokauju žinoma, nu net nežinau ką
patarti, supratau kad laikrodis elektroninis, tai gal atsparumas vandeniui
ten ir kitaip žiūrisi, aš labiau apie mechaninius laikrodžius žinau, na mano
pasiūlymas visgi būtų parašyti gamintojams, o gal net ir paskambinti ir
paklausti, ar su tokiu ir tokiu modeliu galima maudytis. O tada jau galima
eiti ir į teismą, jei gamintojas sako, kad su juo galima maudytis.