Tema: Re: rankinis laikrodis ir garantija
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 11:51:34
Ne, su šiais laikrodžiais neturiu nieko bendro, su Ogmios Astra tuo labiau
ir apskritai su garantiniu servisu ar laikrodžių gedimais, tiesiog sukuosiu
laikrodžių srityje, tai šiek tiek žinau.
Ir labai tiesiog įdomu padarė, koks čia laikrodis, kuris atparus 100 metrų,
bet va negali net lašiuko vandens gauti :)) O šiaip manau, kad laikrodis
tiesiog jau yra nebesutaisomas, ir reikėtų keisti į kitą arba grąžinti
pinigus, todėl va ir bando sukti uodegą. Na įdomu sužinoti oficialią
gamintojų poziciją, o kur laikrodis pagamintas?