Tema: Re: del draudimo pretenzijos
Autorius: grg
Data: 2009-04-15 18:05:36
na kagi Linai, idomu ir paradoksalu , siandien nuo 8.00 ryto su BTA
zalistais ir teisininkais matais kalbejau nes siuntinejo ir sujunginejo mane
vis , pakol neismusiau ju vadu telefonu mobiliu , tai isivaizuok viskas
daejo iki to kad is 3270 ltl , dabar tereikia motinai damoket 189 ltl
......nes tipo paskaiciuota tuo metu be rizikos buvo....ar ne bananu salis a
??