Tema: Re: del draudimo pretenzijos
Autorius: grg
Data: 2009-04-14 22:36:15
ai jau nervai nelaiko , sumeciau ir nusiunciau va sita teksta tam bta
advokatui...

Gavome Jūsų pretenziją , kuria reikalaujate , jog mano motina vardene
pavardene sumokėtų įmonei “BTA“ draudimas žalą. Teismo nutarimu įvykio
kaltininku buvau pripažintas aš. 2006-09-12 sudarydamas TP civilinio
draudimo sutartį su Jūsų atstovaujama įmone draudikui Danek Bazurin, buvo
paaiškinta , jog noriu apdrausti automobilį, kuris registruotas mano motinos
vardu, vairuotojo pažymėjimo motina neturi ir nėra turėjusi, o pastarąjį
automobilį vairuosiu aš, sutarties sudarymo momentu turėdamas 6 metų tos
kategorijos vairavimo stažą. Darek Bazurin man savo ruožtu ir kompetencija
paaiškino , jog jis apdrausti mašiną gali , tik su sąlyga, jei ir
automobilio savininkas ir draudėjas bus tas pats asmuo, todėl jam buvo
pristatyta mano motina , kuri ir pasirašė sutartį, aptariant sąlygas , jog
vairuos ne ji, o jos sūnus ir sutinkame mokėti didesnę įmoką už rizikos
faktorius. Darek Bazurin pasakė , jog jei vairuotoja būtų motina , poliso
kaina siektų 180 ltl, , o jei vairuosiu aš, bus 251 ltl, taigi pabrėžiu, jog
draudikui buvo tinkamai ir aiškiai pasakyta kas vairuos, koks stažas, kur
gyvena, ar buvo įvykių. Aš draudimo programinės įrangos neišmanau ir nenoriu
išmanyt, ir į kokią rizikos grupę buvau įtrauktas nesu kompetentingas
spręsti. Atsižvelgdamas į anksčiau išdėstytas aplinkybes, teigiu, jog Jūsų
pretenzija yra nepagrįsta, ir nei mano motina nei aš Jums nieko nemokėsime,
prašome kreiptis į teismą bendra tvarka, kur teismo posėdžio metu ir bus
išdėstytos minėtos draudimo sutarties sudarymo aplinkybės.