Tema: Re: Kavins saskaitos apmokejimas
Autorius: ManXP
Data: 2017-06-23 14:53:18
Cia Slipsui nebent taip gali but :)

"Yvl"  wrote in message news:oiim0c$lr5$1@trimpas.omnitel.net...

yra buve kad boba uzsisako ir pabega paskui. tai cia tipo viskas ok? :)

"ManXP"  wrote in message news:oi0huv$pvv$1@trimpas.omnitel.net...

Perskaiciau sita -
http://www.delfi.lt/vasara/naujienos/padaveja-ispeja-apie-nauja-apgaules-buda-pakviecia-i-pasimatyma-pavalgo-ir-pabega.d?id=74924996

Man tai atrodo, kad mineta mergaite apgavo ne bachuriukai, o kavines
personalas, kuris liepe susimoket uz kazkieno maista. O ana tiesiog eme ir
patikejo... Ar as cia kazko nesuprantu? Dabar galvoju, kad jeigu man butu
panasi situacija, sumokeciau uz tai, ka AS valgiau/geriau, ir eiciau namo.
Nu jeigu labai netureciau ka veikt, o kavine iskviestu policija, palaukciau
kol atvaziuotu, vel pasakyciau, kad moku tik uz save, ir jeigu nepatinka
kazkas, tegul kavine kreipiasi civiline tvarka i teisma. Tuo viskas ir
baigtusi (nes kad teismas lieptu sumoket uz kazkeino maista, neisivaizduoju)

Ar vis delto cia yra kazkokiu niuansu, apie kuriuos nezinau?