Tema: Re: Kavins saskaitos apmokejimas
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-16 17:37:00
Realiai taip: iskilus problemoms kiekvienas turi moket ir save, tad ir straipsnyje aprasytu atveju mergina turejo susimoket uz save, o ne ateiti tusciomis kisenemis ir neturedama vaikinu sutikimo valgyt ju saskaita, uzsisakinet bebrienos kepsnius. Logiska ir tai-kad mergina neturetu moket uz vaikinu valgius, jeigu pastariesiems uzsisakant jinai nepaprase, kad tai padaveja itrauktu i jos saskaita.

Viskas gana paprasta-klaust padavejos ar dave kas nors sutikima rasyt i jo saskaita. Jei sutikimo niekas nedave-kiekvienas moka UZ SAVE