Tema: Re: Kavins saskaitos apmokejimas
Autorius: ManXP
Data: 2017-06-16 17:31:15
Sita ir as ne karta esu girdejes, kad pries priimant uzsakyma, padaveja(s)
turi paklaust, ar galima viska must i viena saskaita, ar kiekvienam asmeniui
atskirai. Bet nezinau, ra teisiskai tai yra kazkur apibrezta. Nors realiai
situacijos tai vistiek nekeicia (mano nuomone).

"Gintas"  wrote in message news:oi0or6$vu3$1@trimpas.omnitel.net...

Padaveja, priimdama uzsakyma privalo aiskiai zinot, kas apmokes. Todel
logiska, kad moka tas, kas uzsisako. Tuo labiau, kad gali buti pasodintas
papietauti prie visiskai "svetimo" staliuko, jeigu yra pastaruju sutikimas.
Jeigu mergina uzsako, o vyriskis nori uz ja sumoket-iskart padavejai jis
privalo pasakyt, kad tai butu irasyta i jo saskaita. Nesant tokio
pasakymo-merginos saskaita turi buti pateikta merginai. Sia saskaita  gali
apmoket ir kas nors kitas, taciau saskaita turi buti pateikta merginai.
Aleliuja......