Tema: Re: Tele2 ir Roam Like At Home
Autorius: ABLomas
Data: 2017-06-11 09:25:31
On 2017.06.10 22:56, Baterijas wrote:
> Iš pradžių lyg prigavai, bet panašu, kad ne. Angliškai ten niekur
> nerašoma "JEI jau turi roaming'ą".

Ne, nerašoma.
Ir nereikia rašyt, nes parašyta "Your operator will automatically cease
to apply the roaming charge<...>" - o roaming charge gali turėt tik tuo
atveju, jei turi roamingą. Ne?

> Net jei rašytų, tai tik nieko neįpreigojantis FAQ įrašas.

Jo, tai ko parinies tada dėl nieko neįpareigojančio įrašo?
Man atrodo kad viską ten normaliai padarė - jei turi planą su roamingu,
tai nieko daryt nereiks. Jei neturi... Užsisakyk, arba sėdėsi be ryšio.

P.S. pačiam neaktualu ir tele2 nedirbu, tai su "prigavai" gali
apsispakajint. Niekas čia ant durniaus neplanuoja gaudyt šiaipsau - tik
skaitau ką pats parašei.