Tema: Re: Tele2 ir Roam Like At Home
Autorius: Baterijas
Data: 2017-06-10 22:56:55
Iš pradžių lyg prigavai, bet panašu, kad ne.
Angliškai ten niekur nerašoma "JEI jau turi roaming'ą".

Net jei rašytų, tai tik nieko neįpreigojantis FAQ įrašas.
Esminis dalykas yra tas, kad RLAH idėja yra padaryti, kad galėtum minimaliai
jaudintis dėl bendravimo keliaudamas po ES. Pildyk visą šitą idėją sudirba
su šūdais. Operatorius negali sugalvoti plano, kurį privaloma užsisakyti
norint turėti ryšį ES. Gali sukurti naują "brandą" Pildyk2, kur nebus
visiškai roaming'o arba iš Pildyk pašalinti roaming'o galimybę, bet ne
leisti ją tik sumokėjus už planą.

"ABLomas"  parašė naujienų news:ohdd9b$9i3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.06.08 21:19, Baterijas wrote:
> Klausimas: kai po savaitės man išvykus į ES nebus ryšio, kam skųsti
> RRT dėl neatliekamų pareigų? VVTAT, kaip suprantu, ryšio reikalai
> nerūpi.

Jei gerai suprantu, tai kalbama apie skirtingus dalykus, nu va tavo
paties postas:

> "Supratote teisingai. Jei esate užsakę bet kokį planą, norint
> naudotis paslaugomis užsienyje reikia užsakyti vieną iš siūlomų planų
> užsienyje: DIENINIS arba SAVAITINIS. Neužsakius paslaugos užsienyje
> nebus teikiamos."

O dabar žė:

> Europos komisijos saite rašoma: "Is roam like at home automatic or do
> I have to do something to activate it? You do not need to set
> anything up. Your operator will automatically cease to apply the
> roaming charge when you roam abroad in the EU after 15 June 2017."

TELE2 sako, kad paslaugų neteiks, o saite rašoma, kad JEI jau turi
paslaugas, tai papildomai nieko daryt nereikia.
Tai pirma reik gaut tau planą, kuris leidžia naudotis paslaugomis
užsienyje, o papildomai daryt nieko nereiks. Jei neturi plano, kuris
leidžia naudotis paslaugomis užsienyje, tai ta citata iš saito nevalina.

Nu bent aš taip suprantu iš tavo paties laiško. Kur parkės?