Tema: Re: Tele2 ir Roam Like At Home
Autorius: ABLomas
Data: 2017-06-09 08:55:55
On 2017.06.08 21:19, Baterijas wrote:
> Klausimas: kai po savaitės man išvykus į ES nebus ryšio, kam skųsti
> RRT dėl neatliekamų pareigų? VVTAT, kaip suprantu, ryšio reikalai
> nerūpi.

Jei gerai suprantu, tai kalbama apie skirtingus dalykus, nu va tavo
paties postas:

> "Supratote teisingai. Jei esate užsakę bet kokį planą, norint
> naudotis paslaugomis užsienyje reikia užsakyti vieną iš siūlomų planų
> užsienyje: DIENINIS arba SAVAITINIS. Neužsakius paslaugos užsienyje
> nebus teikiamos."

O dabar žė:

> Europos komisijos saite rašoma: "Is roam like at home automatic or do
> I have to do something to activate it? You do not need to set
> anything up. Your operator will automatically cease to apply the
> roaming charge when you roam abroad in the EU after 15 June 2017."

TELE2 sako, kad paslaugų neteiks, o saite rašoma, kad JEI jau turi
paslaugas, tai papildomai nieko daryt nereikia.
Tai pirma reik gaut tau planą, kuris leidžia naudotis paslaugomis
užsienyje, o papildomai daryt nieko nereiks. Jei neturi plano, kuris
leidžia naudotis paslaugomis užsienyje, tai ta citata iš saito nevalina.

Nu bent aš taip suprantu iš tavo paties laiško. Kur parkės?