Tema: Re: Q: Girta pardaveja darbo vietoje
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-03 23:10:41
Matyt nesenai metei rukyt, as pirmus metus metes labai susierzindavau uzuodes tabako dumus, dabar kazkaip dzin, cesnako uzedes, ar prakaituotas erzina labiau.
Tai reikia apribot darbuotoju racione, irengti darbe dusa ir dalint halls ciulpinukus kas pora valandu. O jei rimtai, nereikia siulytojui lyst i kliento intymia erdve, t.y arciau metro- pusantro is principo, nes tai sukelia gresme ir agresija (del to zmones spustyse darosi nervuoti)

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/