Tema: Re: Q: Girta pardaveja darbo vietoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-31 20:11:54
Nu tai prieš darbą 5 surūkys ir trenks pusę dienos nemažiau..

Pas mane situacija kur kas paprastesnė - reikia, kad žmogus galėtu su
klientu bendraut.. Visokios tem kramtoškės viso to rūkaliaus kvapo
nenuima. Drausminę norėčiau galėt duot už smirdėjimą darbe :)

Aš čia pagal save žiūriu, bet kai kokiam topocentre parūkęs pardavėjas
prieina, tai šansą, kad man ką nors įsiūlyt sugebės iškart galima
daugint iš 0.1