Tema: Re: Q: Girta pardaveja darbo vietoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-01 00:37:59
Aišku nuo konteksto ir kultūros priklauso, su tais "senoviniais"
stipriais neteko susidurt, bet vienai kolegei tiesiai šviesiai ir
pasakiau, kad gal reikėtu kvepalų kiekį pareguliuot.. neplanuotai taip
dar 4 aplinkui prisumavo savo nuomonę.. Padėjo, neįsižeidė :) Gerai, kad
kvepalams priklausomybės nėr..