Tema: Re: Bite ir ateinantis "Roam Like At Home"
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-23 17:55:32
Ir ka? pamenu tuos laikus as puikiai. Ir laidini pulsini telefona pamenu.
Bet prie ko cia? Tada mes nebuvom ES. Ir siaip jau 21 amzius beje.

"SVYT"  wrote in message news:ofuqd9$36d$1@trimpas.omnitel.net...

Senais laikais, kai buvo tik omnitelis, norint pasijungt roominga reikejo
rasyt pareiskima ir imoket nemaza uzstata. Defoltu romingas atsirado gal tik
po 10 metu.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----