Tema: Re: Bite ir ateinantis "Roam Like At Home"
Autorius: nekas
Data: 2017-05-23 09:34:31
Man kaip tik siuo metu aktualu, reiketu persirasyti numeri viena ant
kazkurio is operatoriu, tai domiuosi...

Apginant Bite, - jie vieninteliai is visu operatoriu surase aiskiai pas
save puslapyje kas kaip bus apmokestinama ir kaip viskas veiks po tos
birzelio 15d. Tiek Telia, tiek Tele2 vis dar apsimeta, kad niekas nevyksta.

Pas Telia netgi randu detaliose planu salygose toki sakini: "Suteikiami
nemokami tarptinkliniai duomenys galioja Europos Sąjungos šalyse,
Norvegijoje ir Islandijoje. Išnaudojus juos, naršymas bus sustabdytas.
Norėdami naršyti toliau, papildomų duomenų galėsite užsisakyti SMS
žinute. Nuo 2017-06-01 tarptinklinio ryšio paslauga Europos Sąjungoje su
šiais planais nebus teikiama."
Kas nors suprantat, ka cia jie tuo norejo pasakyti?

Tele2 raso kazka tokio "Nuo 2016 m. balandžio 30 d. mažėja ryšio
paslaugų tarifai Europos Sąjungoje ir Europos Ekonominėje Erdvėje.
Paslaugos apmokestinamos prie Jūsų turimo mokėjimo plano tarifų (kaip
skambinant ar siunčiant SMS į kitą tinklą) pridedant aukščiau nurodytas
priemokas. Kainos nurodytos eurais su PVM". Apie ka cia jie? Dabar 2017...