Tema: Re: Bite ir ateinantis "Roam Like At Home"
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-22 13:28:38
Na isigaliojus RLAH turetu but kitokie ikainiai, o cia poats sutinki kad tau
taikytu didesnius ikainius. Man eurocomas irgi toki kisa arba nuo 15d
nebeveiks roamingas. Trecias variantas kiti nauji planai. Bet realiai pas
mane nulinis planas, jokiu neribotu pokalbiu ar gb neturiu. 0eur/men ir uz
minutes sms moki, o interneto plana pasirenki. As naudoju labai mazai, tai
man pats tas toks planas. Man kazkaip paciam sutikt su ausktesnem kainom
vsiai nesinori. O patys negal;I pritaikyt, todel sako isvis atjungs roaming
:) Idomu ar gali isvis atjungt roaming. Jauciu palauksiu, pagyvensiu,
apziuresiu kaip bus tas be roamingo, ar nepanaikins veliau. Uzsieniui kita
korta turiu.

"Night"  wrote in message news:ofu036$71b$1@trimpas.omnitel.net...

Po to, kai ziema primygtinai siule pratesti metines sutartis su "gerom
salygom roamingui" nelabai pasitikiu - dabar mekenantis vadybininkas labai
primygtinai siulo pasirasyti sita rasta, nes antraip nuo 06.15 bus atjungtas
roamingas iki alternatyviu planu isigaliojimo. Anot jo, cia apsauga bitei
del abonentu, kuriu pkanai dabar neriboti. Nesukciau galvos, nes kaip ir
logiskai atrodo, bet labai jau primygtinai siulo rasytis. Ar yra cia kokia
gudrybe? Cia kalba apie neidele imone, su keliolika abonentu.