Tema: Re: priklausinys kitam pastate
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-09-16 15:52:36
Nepraleidai nieko, maždaug taip ir yra, rūsys oficialiai
neidentifikuotas niekur, arba jei identifikuotas, tai nebent kokiuose
archyviniuose registru centro popieriuose, kurių aš niekad nemačiau.

Gretimas namas tik sublokuotas į vieną, tad nežinant popierių, galima
pagalvot kad vienas namas.

Vienintelis "dokumentas", tai namo administratoriaus archyve esantis
planas, ant kurio pieštuku sandėliukai panumeruoti, bet ten net ir
oficialumo neieškant sunku suprast kas norėta pasakyt. Eisiu dar į RC
archyvą pasigilinti, gal ten kas parašyta.

Bet kaip minėjau, mažiausiai norisi, kad jei sugalvos paduot į teismą,
ar pradės popieriais rašinėtis, kokia nors institucija nepradėtu teigt,
kad visgi to kito namo sandėliai turi būt pas mus.

Žinai gal kas galėtu pakonsultuoti šituo klausimu tiksliau, ne tik
"newsų lygiu"?