Tema: Re: priklausinys kitam pastate
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-09-15 22:43:52
Gūdžiais tarybiniais laikais tie rūsiai gal ir buvo 1A, bet tada dar ir
kieme medinis sandelių masyvas stovėjo :)

Kai vyko privatizavimas "bendro naudojimo ploto" esančio 1A, nei RC, nei
savivaldybei 1B nuomonė nebuvo įdomi. Nemaloniausia būtų, jei pradėtu
butas esantis 1B klibint viską, o institucijos pasakytu "mūsų klaida,
visgi 1B sutikimo reikėjo, anuliuojam viską"

Mąstom šiaip yra surašyt kokį tai vietinės reikšmės popierių, kad butas
esantis 1B gali naudotis patalpa X esančia 1A, kad apsiramintu. Bet
norisi žinot teises, kad anie nepradėtu pūstis ir reikalaut kažin ko.