Tema: Re: priklausinys kitam pastate
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-15 22:29:52
Su "de-facto" ir nieko daugiau nelabai isivaizduoju, kodel kazkuo turetu
dalintis savo rusiu name 1A, o ne 99F? Jie ka, ryzi?

"cD-r0m"  wrote in message news:nresjb$f47$1@trimpas.omnitel.net...

OK. O klausimas detaliau tada:

Name 1B yra butas kuriam seniai seniai buvo "butas su rūsiu, be jokios
identifikacijos". Tas rūsys de-facto buvo namie 1A (identifikacija
vienintelė nebent koks namo administratoriaus užrašas asmeniniam plane
be jokių antspaudų). 1A seniausiai išsiprivatizavo visus rūsius susitarę
tarpusavyje, net nežinodamas kad 1B esantis butas kažką ten tipo turėjo
(kadangi namai atskiri, 1B jokių sutikimų niekas neklausė ir neprašė).
Dabar išlindo butas esantis 1B su klausimu "kur mano rūsys?". Bandysim
spręst geranoriškai viską, tik įdomu kokias teisės 1B savininkai išvis
čia turi?