Tema: Re: Masiulis
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-07 01:30:19
On 2016-09-06 22:22, Laimis wrote:
> Ne penktadienis, bet vis tik. Pasidalinkim nuomonėmis apie išsivartymo
> vingrybes ar tai jau kokį dekadansą...

Kadangi, prieš siunčiant į #, ikiteisminiam tyrimui tenka įrodyti viską
100%, o teismui visa tai pripažinti pilna apimtimi ir priimti
kaltinamąjį nuosprendį, tai išsivartymo galimybės, dažnai net labai
atrodytų vienareikšmiškais atvejais, nebūna nulinės. Demokratinių šalių
baudžiamoji teisė veikia taip, jog "geriau 9-is kaltus paleisti, nei 1
nekaltą pasodinti!". Ir tai yra gerai. Nes net taip veikiant, vis tiek
karts nuo karto nekaltas asmuo nuteisiamas.

O dėl Masiulio, tai jo versija skamba silpnai, bet tu sugebėk tai
įrodyk. Šioje vietoje kaltinimo pusei pakaktų 100% įrodymų, jog tai buvo
kyšis ir prekyba poveikiu, tada jiems netektų paneigti Masiulio pasakojimų.

Čia prisiminkit violetinę istoriją, kurioje ikiteisminis tyrimas buvo
kelis metus bombinamas pačiomis įvairiausiomis versijos. Gal tik ateivių
versijos nebuvo, bet ir tai aš tuo neįsitikinęs. O juk visas versijas
reikia ištirti, surašyti į bylą, o kartais ir paneigti dar tenka.

Realiai šiuo metu yra aišku tik tai, jog Masiulis veikdamas visiškai
neskaidriai, sukompromitavo save kaip politiką ir sukompromitavo savo
partiją. Ir tai jau aišku nepriklausomai nuo baudžiamosios bylos
baigties. O dėl baudžiamosios atsakomybės dar nieko neaišku. Nes
teoriškai galima prikurti įvairių versijų, nuo "abu nekalti", iki "abu
kalti" imtinai, su visais tarpiniais variantais.

Palaukim teismo sprendimo šioje byloje ir viskas bus aišku.