Tema: Re: TPVCA ir pakaitinis auto
Autorius: ManTas
Data: 2016-07-26 10:23:18
Pravalas su ta Gjensidige - skambinu bendruoju numeriu, nes kito nėra.
Pasirenku "žalos", laukiu ~ 10 min., tada bobike atsiliepia ir sako, kad ji
tik asistente ir nieko nežino, pasiūlo palikti žinutę ir su manimi kas nors
susisieks. Praeitą savaitę ta pati situacija. WTF? Likviduojasi jie ten ar
kas? Laiškai trys jau parašyti.
Pasiūlymai?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Vien tik paskambinimas pades labiau nei laiskai vadovui.

"Vytautas"  wrote in message news:nn3a0e$1cr$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai zinoma galima. galima ir po pirmo laisko tai ir daryt, bet klausimas
ar pades. o pakartotinas laiskas paprasgai padeda, ypac jei dar
paskambinama(is praktikos, ne tik susijusios su draudimu)