Tema: Re: TPVCA ir pakaitinis auto
Autorius: Vytautas
Data: 2016-07-22 18:34:36
Linai, kazkaip  nesitikejau tokio ne itin teisingo patarimo.
geriausia parasyt prasyma kaltininko draudimui su prasymu skirti pakaitine
auto ir isdestyti priezastis, kodel tai reikalinga.
su ergo nebuvo bedu tuo klausimu (i servisa atvare is AVIS nuomota auto)
nieko nereikejo paciam moketi, saskaitu nesioti.  Seesam reikejo paciam
issinuomoti uz ne dauiau kaip 100 lt dienai auto ir daugiau nei trunka
masinos remontas (vertina ale ekspertai kiek uztruks remontas) ir mano
atveju buvo 6 dienos. reikejo apsimoketi paciam ir pristatyti saskaita -
pervedi kita diena pinigus