Tema: Re: 50km vir?ijimas
Autorius: Trolis
Data: 2016-07-13 15:03:43
2016-07-10 10:37, ccc rašė:

> Tamsta tamsta :). Šypsojaus ir aš :). Jau toks šventasis teisinguolis
> iš kalbų, bet bac +50.. Ajajai.. Neveltui trolis.

hmm gal ir aš. Matot kaltės aš neneigiu. Apsižioplinau ir neprieštarauju
už tai atsakyti.

Žinoma aš matau didelį skirtumą tarp neblaivaus ir tyčinio greičio, bet
whatever.

Kaltės neneigiu, sukčiauti perduodant vairavimą kitam - irgi neketinu.

Tiesiog nenorėčiau, kad nukentėtų šeima, nes mano pajamos sudaro per 80%
šeimos pajamų, darbo netekti nenoriu, o darbas kitame mieste. Tad mano
siekis yra pakeisti teisių atėmimą pinigine bauda.

Pamoka jau veikia, važiuoju ramiau, nesidrąskau.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.