Tema: Re:50km vir?ijimas
Autorius: svyt
Data: 2016-07-10 07:43:33
2. Po pardavimo aiskintis eis naujas savininkas kuris ir prisiims
 smugius del don pedro. Beje, ten isdega tik jei eini ir zmoniskai
 sneki, kitaip labai energingai iesko don pedro, mano pusbroli net
 amerikoje atkapste, nu abu pasijuokem, sake kita karta is anksto
 perspet.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----