Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymupakeitimutampanebenusikaltimu,oleidziamaveikla?
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-09 00:14:49
On 2016-04-09 00:08, Fred wrote:
> Man atrodo, kad abu mes teisūs šiuo klausimu, kiekvienas pagal savo
> suvokimą, ir čia negali būti kažkokios absoliučios vadovėlinės tiesos.

Matai, yra tik toks "smulkus" niuansas, jog pagal mano sakomą "tiesą",
tau tenka gyventi visą gyvenimą ir jos nuostatų laikytis, o jei
nesilaikysi, būsi gausiai nemaloniai nubaustas, kai tuo tarpu tavo
"tiesa" neturi iš viso jokių teisinių padarinių niekam.

O kurį iš "tiesų" tau mielesnė, čia grynai tavo asmeninis reikalas.