Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymu pakeitimu tampa nebe nusikaltimu, o leidziama veikla?
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-08 22:56:13
Netrolinu, atpasakojau tikra nutikima. Ne kiaule gal, kad myzhciau ant svetimo turto. Pasirinkau pacia optimaliausia isheiti, kad tik kuo mazhiau sukelciau nuostoliu, nepatogumu bei ishgyvenimu visuomenei, ir she tau, visvien istatymo ranka smoge visu griezhtumu. Neteisinga taip, pareigunai neatsizhvelgiantys i faktines aplinkybes ir nenorintys vadovautis ATPK 30-1 str. tampa mentais ir dar klausimas, kas visuomenei daugiau zhalos padaro tokiu atveju - pazheidejas ar jie.