Tema: Re: Kas daroma su "nusikalteliu", jei "nusikaltimas" del istatymu pakeitimu tampa nebe nusikaltimu, o leidziama veikla?
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-08 22:09:50
Zhole tiek to, bet shaku kruva kazhkur kaime - pereboras. Ten aishkiai parashyta - biologines atliekas, o ne celofanus degino. Niuansas - ta pati deginti metalinej backoj - legalu, ar tu laukuose, ar miesto vidury deginsi. Imho istatymai turetu buti skirti tam, kad butu kuo remtis esant poreikiui, o ne tam, kad juos truks plysh pritaikyti pasitaikius menkiausiai galimybei. Pritaikyt priesh durnesni / silpnesni toj srity. Ir tokias bobas tik gudrus gaudyti, o pvz. toki borisova apsitverusi "gaude" pershike ir droviai akutes nuleide, net 14 euru baudele teishdriso ipisti.

Biologines visokias ten atliekas dar visai nesenai nebuvo draudziama degint, o kai ash buvau mokyklinukas - ir padangas.