Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktamgydymui?
Autorius: svyt
Data: 2016-02-18 15:40:56
Jei cia man, atleisk, iprates kad zmogus gaunantis viena ar kita
 paslauga yra klientas, nu tas kuris visad teisus. Pacientas tai
 tas kuris visad neteisus? Pacientas buna pas gydytojus, nepyk bet
 man nesi panasus i gydytoja savo poziuriu, greiciau i mokslininka
 kuriam pacientai tai eksperimentines kiaulaites, gal padirbek
 zoologijos sode kol ismoksi sutvarkyt dantis o ne tvarkyt kaip
 dabar. Bet tragedija ta nemokama medicina, jei klientas uzkniso,
 nesisimokejo ji padaro patyliukais pacientu mokslinkinkams
 eksperimentariams. Ir zmogus gauna konstitucijoj garantuota
 nemokama gydima. Kodel konstitucija negarantuoja nemokamo
 isgydimo? Juk bmw, audi, tojota ir t.t. garantuoja masinos
 suremontavima ar remontavima garantiniu laikotarpiu?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/