Tema: Re: Kodel is stomatologu reikalaujama garantijos ju suteiktam gydymui?
Autorius: Struktur
Data: 2016-02-12 16:15:46
Cia ne savireklama, cia labiau linksta link saviANTireklama. Man
Antakalnis toli, tai kaip ir "pono valia"...

<...>
"Aš mąstau, galbūt šiuo atveju būtų protinga siūlyti du gydymo
variantus: garantinį, kuris tiek ir tiek procentų brangesnis, ir kada
viską perdarai arba grąžini pinigus, jei nesėkmė, ir negarantinį, kuomet
jei įvyksta medicininę komplikacija (netechninė - ne plomba iškrito, ne
vainikėlis lūžo ar panašiai), tokia, kaip skausmas, kraujavimas,
ištinimas ir panašiai, pacientas gydomas toliau už savo pinigus, nes tos
komplikacijos iš anksto buvo pacientui numatytos kaip neįmanomos
suprognozuoti."

p.s. o siaip tai bet kuris stomatologas (ir ne tik) liks be darbo, jeigu
isgydis pacienta. Todel gydo, gydo ir gydo... :)