Tema: Re: SF originalai
Autorius: Sail
Data: 2015-11-11 13:07:46
Kazkiek susiduriu su tuo klausimu, tai logika tokia:

Prie s/f originalios nieks prisipist is principo negali, tuo tarpu jei yra
tik kopija - kaip ant kokio durniaus papulsi.

Cia mazdaug kaip sutartis originali ir sutartis nuskanuota - originalas tiks
visur, o jei su kopija bandysi registruot registru centre, speju busi
pasiustas nachui, kaip jie labai megsta daryt.