Tema: Re: rokiskis.
Autorius: absurdo pagrindai
Data: 2015-10-08 09:16:50
:) aciu uz gerus norus, bet is esmes per sudetingas klausimas, tas pats
kas pasakyciau, kad gal putinas ne toks jau blogas, del ko kariaujama, juk
visi tokie geri :) gal tu hipis ? :)

"Tomas"  parašė naujienų news:mv44lj$r92$1@trimpas.omnitel.net...

Neteisybe sakai. Nei ash ignoruoju, nei prieshas, nei zhvengiu, nei
nekenciu. O esu visuomenes dalis. Tai tu nevaryk ant visuomenes, gal nera ji
tokia bloga.