Tema: Re: rokiskis.
Autorius: Tebaatusasula
Data: 2015-10-07 13:49:17
Tai tave ten kankino? Elektrokonvulsine terapija gal kokia taike? Nes mano
kaimynas pats sau issikviecia ir vaziuoja kad neuroleptikais pamaitintu.
Vaiksto apsidolbines ir patenkintas. Ten draugu savu sutinka, maitina sake
gerai, yra su kuo pabendraut ir t.t. Tik ne rokiski ji veza, o i kauno
psichiatrine. Ir taip nepamelavus jau apie 20 kartu jis ten tikrai pabuvojo.
Gal tu agresyvus visuomenei? Tai tavimi kitokios istaigos uzsiema ir
kitokius metodus taiko.