Tema: Re: Dingo kantora
Autorius: buran
Data: 2009-04-14 14:58:15
Na, man kažkada su kiniečiais panašiai buvo. Paaiškėjo, kad tiesiog
ligoninėj buvo atsakinga mergina ir niekas į jos skambučius / faksus /
mailus neatsakinėjo.
Po poros savaičių ji atsirado ir visi reikalai vėl pajudėjo.
Ten pas juos labai įdomiai: jei jau kažkam firma priskirta - niekas
kitas negali kištis, skaitos baisi nesubordinacija...

Dex formulated the question :