Tema: Re: Knygø kopijos
Autorius: Argi
Data: 2009-04-10 12:00:09
ideja ta, kad i tuscia CD ar DVD ar dar kokia laikmena tu gali irasyti medziaga, uz kuria reikia moketi autorini mokesti, todel tos laikmenos ir yra apmokestinamos.

P.S. Taip pat pvz man pasirode idomus case'as - radio stotys gali laisvai siustis muzika is interneto, is to pacio DC++ ar is kur tik nori, taciau, kai jie ja groja eteryje, jie moka mokesti uz viesa transliavima.